معمولا بعد از آن کـه خانـه یـا دفتر کارمان را کاغذ دیواری مـی‌کنیم، خلاقیت در تزیین ابگرمکن مقداری از تکه‌های کاغذ دیواری باقی ‌مـی‌ماند. خلاقیت در تزیین ابگرمکن شما با این تکه‌های اضافه چه مـی‌کنید؟ آن ها را دور مـی‌ریزید؟ یـا این‌که تکه‌ها را به منظور روز مبادا یعنی وقتی قسمتی از کاغذ دیواری پاره یـا خراب شد نگه‌ مـی‌دارید؟ پیشنـهاد ما بـه شما این هست که خلاقیت و سلیقه خود را به‌کارگرفته و از تکه‌های باقی‌مانده کاغذ دیواری درون تزیین وسایل منزل یـا دفتر کار خود استفاده‌ کنید. خلاقیت در تزیین ابگرمکن ما درون اینجا بـه شما چندین راه مختلف به منظور استفاده از باقی‌مانده‌های کاغذ دیواری معرفی مـی‌کنیم.

۱٫ قاب سه تکه بسازید

با تکه‌های باقی‌مانده کاغذ دیواری و سه عدد قاب خالی مـی‌توانید یک قاب سه تکه زیبا بسازید. قاب‌های سه تکه این روز‌ها طرفداران زیـادی پیدا‌ کرده‌اند و شما مـی‌توانید با این‌کار با صرف هزینـه‌ای ناچیز به منظور خود و یـا هدیـه‌به دیگران، قاب‌های منحصر‌به‌فرد تهیـه کنید.

۲٫ تزیین قفسه‌های کتاب

نباید اجازه دهیم کـه حتی یک‌تکه کاغذ‌ دیواری بـه هدر برود. چند‌تکه کاغذ دیواری مختلف را با چسب بـه زیر قفسه‌های کتاب بچسبانید. بـه این ترتیب بـه سادگی ظاهری زیبا و جدیدتر بـه کتابخانـه قدیمـی خود خواهید بخشید.

۳٫ چوب لباسی‌های رنگی و گل‌گلی

با چند تکه کاغذ‌ دیواری و مقداری چسب، چوب لباسی‌های قدیمـی‌تان را نو‌نوار کنید و به کمد لباس‌تان جلوه‌ای زیبا و رنگی بدهید. مطمئنا هیچی یک چوب لباسی شبیـه بـه آن‌چه شما دارید ندارد!

۴٫ تزیین‌ کمد و دراور

مـی‌توانید قسمتی از کمد مثل درب آن را با کاغذ‌ دیواری بپوشانید و بقیـه قسمت ها را همانطور ساده باقی بگذارید. این ‌کار بـه کمد، دراور و اتاق شما جلوه زیبایی مـی‌بخشد و مثل این هست که یک کمد جدید خریده باشید.

۵٫ پوشاندن کف کمد و کشو‌ها با کاغذ دیواری

چند‌تکه کاغذ ‌دیواری را با چسب بـه کف کمد و یـا کشوها بچسبانید و بـه کمدتان رنگ و آب تازه‌ای بدهید. از این بـه بعد با هر بار باز آن‌ها، لبخند روی لب‌های‌تان مـی‌نشیند.

۶٫ پرده لوردراپه رنگی بسازید

به یک سمت پرده لوردراپه مقداری کاغذ دیواری بچسبانید. با این کار هر وقت کـه پرده را کامل مـی‌بندید طرح رنگی پرده را مـی‌بینید و اگر نخواستید مـی‌توانید از دیدن سمت ساده آن لذت ببرید.

۷٫ قاب‌ کاغذ ‌دیواری

یک تکه کاغذ‌ دیواری را داخل یک قاب خالی بچسبانید و آن را مثل یک اثر هنری بـه دیوار بیـاویزید. یک کار کم‌خرج ولی ساده و شیک.

۸٫ ساختن بعد زمـینـه رنگی

چطور هست برای تغیر دکوراسیون اتاق مطالعه از یک راه کم‌خرج و ساده استفاده کنیم. دیوار پشتی قفسه کتاب‌ها را با چند تکه کاغذ‌ دیواری بپوشانید و چند وسیله همرنگ با آن مثل گلدان، شمع یـا قاب روی قفسه‌ها بچینید.

۹٫ تزیین پله‌ها

اگر بـه فکر یک تغیر خاص و متنوع هستید مـی‌توانید با چسباندن کاغذ دیواری بـه پله‌ها یک حرکت خلاقانـه انجام داده و کمـی رنگ و طرح بـه خانـه خود بیـافزایید.

۱۰٫ دراور‌های رویـایی بسازید

ایده چسباندن کاغذ دیواری بـه کف کشوها و قسمت جلویی درون کمد را امتحان کردیم. این بار یک پیشنـهاد خلاقانـه و هیجان‌انگیز دیگر داریم. بیـایید تکه‌های کاغذ دیواری را بـه دو طرف کشوها بچسبانیم که تا افراد خانواده با هر بار باز‌ کشو‌ها سوپرایز شوند.

۱۱٫ تزیین آباژور با یک تکه کاغذ دیواری

با چسباندن یک تکه کاغذ دیواری رنگی یـا طرح ‌دار بـه آباژور سفید خود ظاهری زیبا و جدید بدهید. حتما دوستان‌تان از شما مـی‌پرسند کـه این آباژور زیبا را از کجا خریده‌اید؟

۱۲٫ شمع‌های زیبا و رویـایی

همـیشـه کـه نباید کاغذ‌ها را بـه شکل ساده برش دهیم. یک تکه کاغذ دیواری را بـه شکلی متفاوت برش‌ زده و دور اجسام مختلف مثل شمع و … بپیچید. این شمع‌های زیبا و خاص بهترین گزینـه به منظور هدیـه‌به دوستان خواهند بود.

۱۳٫ باز هم قفسه کتاب

اگر یک کاغذ دیواری زرق‌وبرق ‌دار یـا طلایی رنگ دارید بهتر هست تمام دیوار را با آن نپوشانید. چند تکه از آن را ببرید و به دیوار پشت قفسه کتاب‌ها بچسبانید.

۱۴٫ ساعت دیواری طرح دار

مـی‌توانید ساعت دیواری قدیمـی و ساده‌تان را با چسباندن کاغذ دیواری تغییر دهید. از این بـه بعد حتی اگر عجله داشته باشید از نگاه‌ بـه ساعت دیواری خانـه لذت خواهید برد.

۱۵٫ جلد‌ کتاب

چند که تا از کتاب‌های خود را با کاغذ دیواری جلد کنید. با این کار رنگ و لعاب جدیدی بـه کتاب‌ها و قفسه کتاب خود خواهید داد.

۱۶٫ تزیین مـیز با کاغذدیواری

با استفاده از کاغذ دیواری و تکنینک دکوپاژ ظاهری جدید و زیبا بـه مـیز قدیمـی‌تان بدهید. لنگه این مـیز هیچ را هیچ کجا نمـی‌توان پیدا کرد.

۱۷٫ قفسه ظروف را با کاغذ دیواری تزیین کنید

اگر رنگ آشپزخانـه شما یک دست سفید هست و دوست دارید کمـی رنگ بـه آن اضافه کنید مـی‌توانید قفسه ظروف‌تان را با کاغذ دیواری تزیین کنید.

۱۸٫ تزیین‌ درون اتاق

اگر نمـی‌خواهید تمام دیوار‌ها را با کاغذ دیواری بپوشانید چطور هست به جای دیوار‌ها درون اتاق را کاغذ دیواری کنید؟ این یک ایده جدید و متفاوت خواهد بود و همچنین ظاهر اتاق و منزل شما را تغییر خواهد داد.

۱۹٫ کشوهای پاتختی

هیچ کشویی آن‌قدر کوچک نیست کـه نتوانید کمـی کاغذ کف آن بچسبانید. این بار از مقداری کاغذ دیواری به منظور کف کشو‌های مـیز پاتختی استفاده کنید و از زیبایی و تنوع آن لذت ببرید.

۲۰٫ تابلو‌های دیواری بزرگ بسازید

برای ساختن یک تابلو دیواری بزرگ مـی‌توانید از یک قاب خالی بزرگ و مقداری کاغذ دیواری استفاده کنید. با این کار با کم‌ترین هزینـه یک تابلوی بزرگ و باشکوه و زیبا خواهید داشت.

تغیر دکوراسیون همـیشـه نباید بزرگ و پرهزینـه باشد. تغیرات ساده‌ای کـه در اینجا یـاد‌ گرفتید را درون منزل به‌کار بگیرید که تا هم تنوع ایجاد کنید و هم کاغذ دیواری های قدیمـی‌تان بی استفاده نمانند.

: خلاقیت در تزیین ابگرمکن




[خلاقیت دراستفاده از تکه‌های باقی‌مانده کاغذ دیواری ... خلاقیت در تزیین ابگرمکن]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 31 May 2018 23:49:00 +0000